Konu
Bence eski üyelere ayrıcalık olmalı...
14-04-2023, 01:22:36
#82
KndWork
UfuX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Selamlar, ayaklanın yaşlı kurtlar .)
Ben doğduğumda,hocam kaydolmuş resmen