• 14-04-2023, 01:22:36
    #82
    UfuX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selamlar, ayaklanın yaşlı kurtlar .)
    Ben doğduğumda,hocam kaydolmuş resmen
  • 14-04-2023, 01:25:55
    #83
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mesaj kutu kotamız fazla işte diğer üyelerden daha ne olsun
    Bu iyi oldu hakkaten + biraz daha farklı imtiyaz ekleseler güzel olurdu.
  • 14-04-2023, 01:31:18
    #84
    KndWork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben doğduğumda,hocam kaydolmuş resmen
    Selamlar, 16, 17 yaşında kayıt oldum. Şimdi yaş 33 ömrün yarısı demek. Umarım sizlerde uzun zaman buralarda olursunuz, R10'nun kıymetini bilmek gerekir. Birçok insan için ekmek kapısı.
  • 14-04-2023, 01:41:39
    #85
    açmayın şöyle konular yaşlı hissediyorum
  • 14-04-2023, 01:43:36
    #86
    Her yıl böyle bi konu açılır, ihtiyar üyeler olarak diğer ihtiyarları görüp bi hüzünlenilir, eskiler yad edilir olaysız dağılınır.
    Coşkun hoca da alıştığı için bir şey demiyor )
  • 14-04-2023, 01:44:46
    #87
    150 mesaj kotası veriliyor, yeterli değilse de parayla alabiliyoruz
  • 14-04-2023, 03:18:36
    #88
    Bence fazla ortalığı karıştırmayın hocam r10.net 10 yıldır bizim sayemizde o kadar para kazandınız ve bir sürü çevre yaptınız der 10 yillik ve üzeri üyelerden talebi olur bak 😊

    Şaka bir yana aslinda mantıklı olabilir ne bileyim özel renk verilebilir. Mesaj hakki x2 yapılabilir 😊
  • 14-04-2023, 03:25:07
    #89
    myqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bizi kayırmak yerine kovmalılar. Gençlerin önünü açalım. Kafamız artık basmıyor, takılıyoruz.
    Deme öyle hocam. 2010 yılında burada aktif olanlar bilirler sayenizde binlerce hit elde edip adsenseden çok güzel kazançlar elde ettik.

    Benim eski üyeliğimin şifresini verseler bu hesabımı da eski hesabıma birleştirme yapsalar kâfi.

    Yonetimden şifremi hatırlamıyorum diye yeni üyelikle devam et dediler.
    Insan ısınamıyor ya yeni hesaba da.
  • 14-04-2023, 04:05:14
    #90
    Şunun şurasında 15’i devirmeye ne kaldı😂