Bence bizi kayırmak yerine kovmalılar. Gençlerin önünü açalım. Kafamız artık basmıyor, takılıyoruz.
Deme öyle hocam. 2010 yılında burada aktif olanlar bilirler sayenizde binlerce hit elde edip adsenseden çok güzel kazançlar elde ettik.
Benim eski üyeliğimin şifresini verseler bu hesabımı da eski hesabıma birleştirme yapsalar kâfi.
Yonetimden şifremi hatırlamıyorum diye yeni üyelikle devam et dediler.
Insan ısınamıyor ya yeni hesaba da.