Bence fazla ortalığı karıştırmayın hocam r10.net 10 yıldır bizim sayemizde o kadar para kazandınız ve bir sürü çevre yaptınız der 10 yillik ve üzeri üyelerden talebi olur bak 😊
Şaka bir yana aslinda mantıklı olabilir ne bileyim özel renk verilebilir. Mesaj hakki x2 yapılabilir 😊