KndWork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben doğduğumda,hocam kaydolmuş resmen
Selamlar, 16, 17 yaşında kayıt oldum. Şimdi yaş 33 ömrün yarısı demek. Umarım sizlerde uzun zaman buralarda olursunuz, R10'nun kıymetini bilmek gerekir. Birçok insan için ekmek kapısı.