Ev sahibi kirayı arttırabilir mi?
47
●2.028
- 24-03-2023, 12:43:43Hocam hak geçmesin diye diyorum onları da düşünüyorum fakat zengin ama yanlış konuşmasına sinir oldum açıkçası 5000 verip geçeyim diyorum.brn derakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2023, 12:47:14sevgili dostum, kirada oturup mülk sahibine artistlik yapıyorsun. Yanlış anlama, o insanın evi 2ye 3e katladı zaten. Satsa belki de senin hayal edemeyeceğin lükste yaşar. Kanun sana bu hakkı tanıyor ve sen 3 5 milyonluk mülk sahibine acıyorsun öyle mi? Pes.zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2023, 12:50:57Kardeşim sen ne konuşuyorsun? Benim de evim vs var her şeyim var yani saçma saçma konuşma ben kira bile arttirmadim şimdiye kadar yaşlı bir lavuk benim hanıma sen bilirsin tarzın da konuşmuş ben gereken cevabı verdim zaten yaşlı olmasa çoktan kemiği de yoktu sadece 2500 den 5000 arttirmasam inat mi gitsem dedim sen nereden ne çektin konuyu kesin sen de böyle bir ev sahibisin 😂rakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2023, 12:57:45yanlış anladın. Diyorum ki kiracı halinle neden mülk sahibine acıyorsun? Artistlikten kastım bu. Kanuni hakkını kullanmanı tavsiye ederim.%25 zamlı öde geç.zeusQ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-03-2023, 12:59:46Şimdi anladıim.hocam ne bileyim hakta geçmesin diyorum kıtalara bakiyoeum burada 7 bin ₺ falanrakar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle