Bu konularda bilgisi olan birisi ya da düşüncesi olan birisi mümkün müdür söyleyebilir mi? teşekkürler
En azından tartışmış oluruz.
10
●304
En azından tartışmış oluruz.
Bende homend himalaya kullanıyorum süper verimli çalışıyor. Ettirdiği tasarruf ve tadı harika. Gerçekten başarılı.
anlaşmazlık çıkar.
doğru diyorsunuz en büyük sorunu bu olur sanırım