• 28-01-2023, 20:16:54
    #1
    Malum ekonomik düzensizlik sebebi ile insanlar artık açlık ve yoksulluk sınırının altında yaşıyor. Uzun zamandır aklımda olan bir şey var bilmiyorum böyle bir şey mutlaka vardır ama arıtma cihazlarının bireysel alınması yerine komple bütün apartmana bir arıtma terminali yapılarak dairelere dağıtılamaz mı? Böyle bir şey eğer mümkün olsa yeni yapılan binalarda bu sistem kullanılsa kayda değer bir harcamadan insanlar kurtulmuş olurlar. Ayriyetten bu su tutarı aidat'a yansıtılabilir, toplu bir şekilde ödenir.

    Bu konularda bilgisi olan birisi ya da düşüncesi olan birisi mümkün müdür söyleyebilir mi? teşekkürler En azından tartışmış oluruz.
  • Kabul Edilen Cevap
    • 1 Beğeni
      sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
      Malum ekonomik düzensizlik sebebi ile insanlar artık açlık ve yoksulluk sınırının altında yaşıyor. Uzun zamandır aklımda olan bir şey var bilmiyorum böyle bir şey mutlaka vardır ama arıtma cihazlarının bireysel alınması yerine komple bütün apartmana bir arıtma terminali yapılarak dairelere dağıtılamaz mı? Böyle bir şey eğer mümkün olsa yeni yapılan binalarda bu sistem kullanılsa kayda değer bir harcamadan insanlar kurtulmuş olurlar. Ayriyetten bu su tutarı aidat'a yansıtılabilir, toplu bir şekilde ödenir.

      Bu konularda bilgisi olan birisi ya da düşüncesi olan birisi mümkün müdür söyleyebilir mi? teşekkürler En azından tartışmış oluruz.
      Oturduğum binada sistem var ,gayet memnunum.
  • 28-01-2023, 20:19:10
    #2
    Hocam anca ters ozmos sistemi kurulur oda bir nevi baya maaliyet 2 sene once eviy mi neydi bir parcasi vardi 30 bin euro filandi sanirim cok maliyetli bence ben eve ihlasin rn ust model aritma cihazini aldim 7 bine 3 4 ay once suan gayet memnunum
  • 28-01-2023, 20:20:26
    #3
    Evde filtre su arıtıcı var, filtre değişimi için bu yıl 750₺ ödedim.
    Suyu nasıl dersen, boşa para mı ödüyorum, inan ben de bilmiyorum. Bazı aylar boğaz ağrısı çekiyorum.
  • 28-01-2023, 20:20:42
    #4
    Eskiden su arıtmamı vardı, ben hala çeşmeye ağzımı dayayıp içiyorum. Zaten aşırı gereksiz maliyetli bir şey bu arıtma bir ara araştırmıştım.
  • 28-01-2023, 20:21:04
    #5
    benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam anca ters ozmos sistemi kurulur oda bir nevi baya maaliyet 2 sene once eviy mi neydi bir parcasi vardi 30 bin euro filandi sanirim cok maliyetli bence ben eve ihlasin rn ust model aritma cihazini aldim 7 bine 3 4 ay once suan gayet memnunum
    Tabi ki hocam çok haklısınız. İşte bunu binaları yaparken malzemeden çalan şahıslara kitlemek lazım zorunlu kılmak lazım Bende homend himalaya kullanıyorum süper verimli çalışıyor. Ettirdiği tasarruf ve tadı harika. Gerçekten başarılı.
  • 28-01-2023, 20:21:45
    #6
    Elbette olmaz
    Şebeke suyu ayrı arıtma suyu ayrı su saati olmalı dahası arıtma musluğu için ayrı hat olmalı.

    Ortak kullanım olursa kimse şebekeyi kullanmaz nasıl olsa ortak diye onu kullanır anlaşmazlık çıkar.
  • 28-01-2023, 20:22:12
    #7
    mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden su arıtmamı vardı, ben hala çeşmeye ağzımı dayayıp içiyorum. Zaten aşırı gereksiz maliyetli bir şey bu arıtma bir ara araştırmıştım.
    1 Senedir kullanıyorum hocam ürünün fiyatını düştüğüm haliyle benim hanemde yarattığı ekstra tasarruf 3800 TL küsürlü. Çok memnunum buna hem ekonomik hem de kolaylık gözüyle bakarsak ben mantıklı olacağını düşünüyorum
  • 28-01-2023, 20:22:52
    #8
    fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Elbette olmaz
    Şebeke suyu ayrı arıtma suyu ayrı su saati olmalı dahası arıtma musluğu için ayrı hat olmalı.

    Ortak kullanım olursa kimse şebekeyi kullanmaz nasıl olsa ortak diye onu kullanır anlaşmazlık çıkar.
    Kesinlikle hocam bakın bunu düşünmedim ama bu kurnazlığı ahrazlığı yapacak çok vicdansız var doğru diyorsunuz en büyük sorunu bu olur sanırım
  • 28-01-2023, 20:23:35
    #9
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    360° Dijital Çözümler
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Malum ekonomik düzensizlik sebebi ile insanlar artık açlık ve yoksulluk sınırının altında yaşıyor. Uzun zamandır aklımda olan bir şey var bilmiyorum böyle bir şey mutlaka vardır ama arıtma cihazlarının bireysel alınması yerine komple bütün apartmana bir arıtma terminali yapılarak dairelere dağıtılamaz mı? Böyle bir şey eğer mümkün olsa yeni yapılan binalarda bu sistem kullanılsa kayda değer bir harcamadan insanlar kurtulmuş olurlar. Ayriyetten bu su tutarı aidat'a yansıtılabilir, toplu bir şekilde ödenir.

    Bu konularda bilgisi olan birisi ya da düşüncesi olan birisi mümkün müdür söyleyebilir mi? teşekkürler En azından tartışmış oluruz.
    Oturduğum binada sistem var ,gayet memnunum.