Malum ekonomik düzensizlik sebebi ile insanlar artık açlık ve yoksulluk sınırının altında yaşıyor. Uzun zamandır aklımda olan bir şey var bilmiyorum böyle bir şey mutlaka vardır ama arıtma cihazlarının bireysel alınması yerine komple bütün apartmana bir arıtma terminali yapılarak dairelere dağıtılamaz mı? Böyle bir şey eğer mümkün olsa yeni yapılan binalarda bu sistem kullanılsa kayda değer bir harcamadan insanlar kurtulmuş olurlar. Ayriyetten bu su tutarı aidat'a yansıtılabilir, toplu bir şekilde ödenir.

Bu konularda bilgisi olan birisi ya da düşüncesi olan birisi mümkün müdür söyleyebilir mi? teşekkürler En azından tartışmış oluruz.