• 28-01-2023, 20:24:17
    #10
    ABCdigital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oturduğum binada sistem var ,gayet memnunum.
    Çok sevindim hocam özellikle merak ediyordum memnuniyet durumunu olmasına sevindim
  • 28-01-2023, 21:05:46
    #11
    sakalper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte bunu binaları yaparken malzemeden çalan şahıslara kitlemek lazım zorunlu kılmak lazım
    aman hocam eksik kalsın onun da bir yolunu bulurlar su içemez hale geliriz :d
    • sakalper
    sakalper bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.