Binalara arıtma takılsa nasıl olur? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Binalara arıtma takılsa nasıl olur?
10
●
304
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Binalara arıtma takılsa nasıl olur?
1
2
28-01-2023, 20:24:17
#10
sakalper
ABCdigital adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Oturduğum binada sistem var ,gayet memnunum.
Çok sevindim hocam özellikle merak ediyordum memnuniyet durumunu olmasına sevindim
28-01-2023, 21:05:46
#11
Misafir
sakalper adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşte bunu binaları yaparken malzemeden çalan şahıslara kitlemek lazım zorunlu kılmak lazım
aman hocam eksik kalsın onun da bir yolunu bulurlar su içemez hale geliriz :d
sakalper
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler