fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Elbette olmaz
Şebeke suyu ayrı arıtma suyu ayrı su saati olmalı dahası arıtma musluğu için ayrı hat olmalı.

Ortak kullanım olursa kimse şebekeyi kullanmaz nasıl olsa ortak diye onu kullanır anlaşmazlık çıkar.
Kesinlikle hocam bakın bunu düşünmedim ama bu kurnazlığı ahrazlığı yapacak çok vicdansız var doğru diyorsunuz en büyük sorunu bu olur sanırım