benyamin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam anca ters ozmos sistemi kurulur oda bir nevi baya maaliyet 2 sene once eviy mi neydi bir parcasi vardi 30 bin euro filandi sanirim cok maliyetli bence ben eve ihlasin rn ust model aritma cihazini aldim 7 bine 3 4 ay once suan gayet memnunum
Tabi ki hocam çok haklısınız. İşte bunu binaları yaparken malzemeden çalan şahıslara kitlemek lazım zorunlu kılmak lazım Bende homend himalaya kullanıyorum süper verimli çalışıyor. Ettirdiği tasarruf ve tadı harika. Gerçekten başarılı.