mertcangokgoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eskiden su arıtmamı vardı, ben hala çeşmeye ağzımı dayayıp içiyorum. Zaten aşırı gereksiz maliyetli bir şey bu arıtma bir ara araştırmıştım.
1 Senedir kullanıyorum hocam ürünün fiyatını düştüğüm haliyle benim hanemde yarattığı ekstra tasarruf 3800 TL küsürlü. Çok memnunum buna hem ekonomik hem de kolaylık gözüyle bakarsak ben mantıklı olacağını düşünüyorum