• 24-01-2023, 18:04:49
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, Daha yeni 1-2 saat önce 130 km hız ile giderken boş yolda, 4 Bin tl trafik cezası yedim. Yolda hiç bir hız tabalası yoktu.
    • Normal mi sizce 130 km hız için?
    • İtiraz etmeye değer mi?
    • 2-3 Ay sonra ödesem bir sorun yaşar mıyım çevirde felan? Ve faiz işliyor mu?
  • 24-01-2023, 18:06:47
    #2
    80 km bildiğim kadarıyla max hız. Opsiyon vs biraz düşürür ama 130 cezayı hak etmiş hocam.
    • Enes65532
    • DartkGandalf
    Enes65532 ve DartkGandalf bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 24-01-2023, 18:07:03
    #3
    Bu aralar gezici radar çoğaldı Kayseri'de. Belsin tarafında mıydınız hocam geçmiş olsun
  • 24-01-2023, 18:07:34
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    80 km bildiğim kadarıyla max hız. Opsiyon vs biraz düşürür ama 130 cezayı hak etmiş hocam.
    Hocam yolu görsen inan 80 ile gitmezsin
  • 24-01-2023, 18:08:35
    #5
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu aralar gezici radar çoğaldı Kayseri'de. Belsin tarafında mıydınız hocam geçmiş olsun
    Talas'a doğru gidiyordum hocam mix avm tarafından, teşekkür ederim.
  • 24-01-2023, 18:08:45
    #6
    Ticego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam yolu görsen inan 80 ile gitmezsin
    Anlıyorum
    • DartkGandalf
    DartkGandalf bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 24-01-2023, 18:09:25
    #7
    Vay arkadaş kuralı savundum, arkadaşın yaptığı usulsüzlüğe karşı iyi olmuş dedim suçlu ben oldum. Nasrettin Hoca fıkrası gibi yemin ederim. Yönetmeliği gösterdim maks 18-19 yaş oldum. Şaka gibi insanlar var.


    E iyi olmuş, çok sevindim bu habere. Hem kuralları da bilmiyorsunuz öğrenmiş oldunuz en azından.

    Tabela yok falan diye o zaman 200'de gidelim hocam olur mu öyle hiç. Sizce kural olmamasının imkanı var mı? Trafik cezalarının sonuna kadar arkasındayım hatta 5 katı olması gerekli. Ciddi yaptırımlar olmalı, insan hayatını en çok riske atan olaylardan birisi trafikteki usulsüzlükler.

    Hayatımda araba direksiyonuna el dahi sürmedim ben bile biliyorum bu kuralı. Bu arada motor ehliyetim var ve kuralları biliyorum. Birazcık eğitim gerekli sadece yaşla olmuyor her şey.

  • 24-01-2023, 18:10:27
    #8
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E iyi olmuş, çok sevindim bu habere. Hem kuralları da bilmiyorsunuz öğrenmiş oldunuz en azından.

    Tabela yok falan diye o zaman 200'de gidelim hocam olur mu öyle hiç. Sizce kural olmamasının imkanı var mı? Trafik cezalarının sonuna kadar arkasındayım hatta 5 katı olması gerekli. Ciddi yaptırımlar olmalı, insan hayatını en çok riske atan olaylardan birisi trafikteki usulsüzlükler.

    Hayatımda araba direksiyonuna el dahi sürmedim ben bile biliyorum bu kuralı.

    Umarım başınıza gelince anlarsınız, Konu dalga konusu değildir, konuyu terk eder misiniz?
  • 24-01-2023, 18:11:34
    #9
    Ticego adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Umarım başınıza gelince anlarsınız, Konu dalga konusu değildir, konuyu terk eder misiniz?
    Dalga mı??? Suçlusunuz resmen benim dalga geçtiğimi mi sanıyorsunuz. Yönetmeliği gösterdim direkt size. Olayın ciddiyetinden bahsediyorum "o yolu görseniz emin olun siz de hız yapardınız" diyen birisi bana dalga geçtiğimi söylüyor. Umarım trafikten men edilirsiniz siz de.