DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E iyi olmuş, çok sevindim bu habere. Hem kuralları da bilmiyorsunuz öğrenmiş oldunuz en azından.

Tabela yok falan diye o zaman 200'de gidelim hocam olur mu öyle hiç. Sizce kural olmamasının imkanı var mı? Trafik cezalarının sonuna kadar arkasındayım hatta 5 katı olması gerekli. Ciddi yaptırımlar olmalı, insan hayatını en çok riske atan olaylardan birisi trafikteki usulsüzlükler.

Hayatımda araba direksiyonuna el dahi sürmedim ben bile biliyorum bu kuralı.

Umarım başınıza gelince anlarsınız, Konu dalga konusu değildir, konuyu terk eder misiniz?