• 24-01-2023, 18:11:47
    #10
    15 gün içinde ödersen %25 indirimli ödersin. Şehirlerarası yolda bile 120’yi geçmiyorum şahsen. Şehir içinde 130 km hız fazla.
  • 24-01-2023, 18:11:55
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Malesef bazen sadece tabelaları takip etmeniz gerekyor, o yolda 80 le gittiğinizde belki görseler gülerler ama şuan cezayı siz ödeyeceksiniz
  • 24-01-2023, 18:12:04
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    %50'den ve fazlası için, hız limiti aşma cezası 4.064 TL’dir
  • 24-01-2023, 18:12:06
    #13
    Hocam erken ödeyince %25 indirim oluyor bilginiz olsun. 3.000₺ ödemiş olursunuz 15 gün içinde öderseniz.
  • 24-01-2023, 18:12:55
    #14
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E iyi olmuş, çok sevindim bu habere. Hem kuralları da bilmiyorsunuz öğrenmiş oldunuz en azından.

    Tabela yok falan diye o zaman 200'de gidelim hocam olur mu öyle hiç. Sizce kural olmamasının imkanı var mı? Trafik cezalarının sonuna kadar arkasındayım hatta 5 katı olması gerekli. Ciddi yaptırımlar olmalı, insan hayatını en çok riske atan olaylardan birisi trafikteki usulsüzlükler.

    Hayatımda araba direksiyonuna el dahi sürmedim ben bile biliyorum bu kuralı.

    Yol kaymak gibiyse , arabada ciğer, şoförde yürek varsa neden 200le gidilmesin ki
    Duble yollar boşuna mı yapıldı hocam
    4 kişi bunu beğendi.
  • 24-01-2023, 18:17:01
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E iyi olmuş, çok sevindim bu habere. Hem kuralları da bilmiyorsunuz öğrenmiş oldunuz en azından.

    Tabela yok falan diye o zaman 200'de gidelim hocam olur mu öyle hiç. Sizce kural olmamasının imkanı var mı? Trafik cezalarının sonuna kadar arkasındayım hatta 5 katı olması gerekli. Ciddi yaptırımlar olmalı, insan hayatını en çok riske atan olaylardan birisi trafikteki usulsüzlükler.

    Hayatımda araba direksiyonuna el dahi sürmedim ben bile biliyorum bu kuralı.

    DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dalga mı??? Suçlusunuz resmen benim dalga geçtiğimi mi sanıyorsunuz. Yönetmeliği gösterdim direkt size. Olayın ciddiyetinden bahsediyorum "o yolu görseniz emin olun siz de hız yapardınız" diyen birisi bana dalga geçtiğimi söylüyor. Umarım trafikten men edilirsiniz siz de.
    Kardeşim işine git, Yaşın max 18-19 araba sürmemiş adam ne anlatıyor bana.
  • 24-01-2023, 18:21:06
    #16
    Bu sayfaya nereden erişiyoruz acaba?
  • 24-01-2023, 18:21:28
    #17
    Üyeliği durduruldu
    bence peşin 15 gün içinde 3 bin tl öde kurtul
  • 24-01-2023, 18:30:25
    #18
    Kasanın dolması lazım