E iyi olmuş, çok sevindim bu habere. Hem kuralları da bilmiyorsunuz öğrenmiş oldunuz en azından.
Tabela yok falan diye o zaman 200'de gidelim hocam olur mu öyle hiç. Sizce kural olmamasının imkanı var mı? Trafik cezalarının sonuna kadar arkasındayım hatta 5 katı olması gerekli. Ciddi yaptırımlar olmalı, insan hayatını en çok riske atan olaylardan birisi trafikteki usulsüzlükler.
Hayatımda araba direksiyonuna el dahi sürmedim ben bile biliyorum bu kuralı.
Dalga mı??? Suçlusunuz resmen benim dalga geçtiğimi mi sanıyorsunuz. Yönetmeliği gösterdim direkt size. Olayın ciddiyetinden bahsediyorum "o yolu görseniz emin olun siz de hız yapardınız" diyen birisi bana dalga geçtiğimi söylüyor. Umarım trafikten men edilirsiniz siz de.
Kardeşim işine git, Yaşın max 18-19 araba sürmemiş adam ne anlatıyor bana.