• 24-01-2023, 18:31:10
    #19
    Üyeliği durduruldu
    O yollar 70lik olmasi lazim. yani bu ceza gayet normal.

  • 24-01-2023, 18:54:37
    #20
    4k ne yav geçmiş olsun hızdan hiç yemedim bugüne kadar. Yol guzel olunca duramıyor insan Şu O52 otobanı var adamlar yapmis gözün kapalı git en son 230 duramıyor ibre ded olum yedin cezaları çok şükür 2 sene oldu ses yok
  • 24-01-2023, 19:02:22
    #21
    Herkes çok gergin
  • 24-01-2023, 19:29:09
    #22
    Normal ceza. Ödemezseniz faiz işliyor sanırım, ödemeden araç satışıda olmuyor. Erken ödemek en temizi.
  • 24-01-2023, 20:36:00
    #23
    Hız sınırı 50 kmh olan yerde 130 la gidemezsin.
    Gidersen cezası bu olur.
    Kavşak şehir içi hız sınırı 50 kmh dır. Zaten kavşaklara yavaşlaman lazım boş bile olsa sana yeşil yansa bile yavaş geçmen lazım
  • 24-01-2023, 20:43:38
    #24
    Arkadaşlar bazı yollar var arabayı boşa alsanız 100 Km hızla gidiyor. Oraya gidip 80 Km sınır koymanın ne manası var.

    O kadar yavaşlatmak istiyorsan ışık koy , yada düzgün şekilde görünecek bir radar tabelası koy.

    Daha önce bir kaç defa bizimde başımıza geldi. Aracı frenliyorsun yine 100 km gidiyor yol birazda aşağı eğimliyse düz yolsa 50de 80'de gitme şansın yok.

    Sonra yazıyorlar cezayı , yeminle kafaları iyi
  • 24-01-2023, 20:45:15
    #25
    Sizin adınıza üzüldüm fakat bundan sonra dikkat ettirecek bir ders almışsınız.
  • 24-01-2023, 20:47:06
    #26
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 gün içinde ödersen %25 indirimli ödersin. Şehirlerarası yolda bile 120’yi geçmiyorum şahsen. Şehir içinde 130 km hız fazla.
    30 gün oldu o süre bilginiz olsun daha yeni başladı 15 gün değil artık
  • 24-01-2023, 20:50:59
    #27
    coder85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    30 gün oldu o süre bilginiz olsun daha yeni başladı 15 gün değil artık
    Tşkler evet Temmuz'da olmuş. Çok şükür cezalarla işimiz olmadığı için denk gelmemişim.