
4.000 TL Trafik Cezası
33
●2.248
- 24-01-2023, 18:31:10Üyeliği durdurulduO yollar 70lik olmasi lazim. yani bu ceza gayet normal.

- 24-01-2023, 18:54:374k ne yav geçmiş olsun hızdan hiç yemedim bugüne kadar. Yol guzel olunca duramıyor insan Şu O52 otobanı var adamlar yapmis gözün kapalı git en son 230 duramıyor ibre ded olum yedin cezaları çok şükür 2 sene oldu ses yok
- 24-01-2023, 20:36:00Hız sınırı 50 kmh olan yerde 130 la gidemezsin.
Gidersen cezası bu olur.
Kavşak şehir içi hız sınırı 50 kmh dır. Zaten kavşaklara yavaşlaman lazım boş bile olsa sana yeşil yansa bile yavaş geçmen lazım - 24-01-2023, 20:43:38Arkadaşlar bazı yollar var arabayı boşa alsanız 100 Km hızla gidiyor. Oraya gidip 80 Km sınır koymanın ne manası var.
O kadar yavaşlatmak istiyorsan ışık koy , yada düzgün şekilde görünecek bir radar tabelası koy.
Daha önce bir kaç defa bizimde başımıza geldi. Aracı frenliyorsun yine 100 km gidiyor yol birazda aşağı eğimliyse düz yolsa 50de 80'de gitme şansın yok.
Sonra yazıyorlar cezayı , yeminle kafaları iyi
- 24-01-2023, 20:45:15Sizin adınıza üzüldüm fakat bundan sonra dikkat ettirecek bir ders almışsınız.
- 24-01-2023, 20:47:0630 gün oldu o süre bilginiz olsun daha yeni başladı 15 gün değil artıkCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-01-2023, 20:50:59Tşkler evet Temmuz'da olmuş. Çok şükür cezalarla işimiz olmadığı için denk gelmemişim.coder85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle