Arkadaşlar bazı yollar var arabayı boşa alsanız 100 Km hızla gidiyor. Oraya gidip 80 Km sınır koymanın ne manası var.

O kadar yavaşlatmak istiyorsan ışık koy , yada düzgün şekilde görünecek bir radar tabelası koy.

Daha önce bir kaç defa bizimde başımıza geldi. Aracı frenliyorsun yine 100 km gidiyor yol birazda aşağı eğimliyse düz yolsa 50de 80'de gitme şansın yok.

Sonra yazıyorlar cezayı , yeminle kafaları iyi