DartkGandalf adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
E iyi olmuş, çok sevindim bu habere. Hem kuralları da bilmiyorsunuz öğrenmiş oldunuz en azından.

Tabela yok falan diye o zaman 200'de gidelim hocam olur mu öyle hiç. Sizce kural olmamasının imkanı var mı? Trafik cezalarının sonuna kadar arkasındayım hatta 5 katı olması gerekli. Ciddi yaptırımlar olmalı, insan hayatını en çok riske atan olaylardan birisi trafikteki usulsüzlükler.

Hayatımda araba direksiyonuna el dahi sürmedim ben bile biliyorum bu kuralı.

Yol kaymak gibiyse , arabada ciğer, şoförde yürek varsa neden 200le gidilmesin ki
Duble yollar boşuna mı yapıldı hocam