E iyi olmuş, çok sevindim bu habere. Hem kuralları da bilmiyorsunuz öğrenmiş oldunuz en azından.
Tabela yok falan diye o zaman 200'de gidelim hocam olur mu öyle hiç. Sizce kural olmamasının imkanı var mı? Trafik cezalarının sonuna kadar arkasındayım hatta 5 katı olması gerekli. Ciddi yaptırımlar olmalı, insan hayatını en çok riske atan olaylardan birisi trafikteki usulsüzlükler.
Hayatımda araba direksiyonuna el dahi sürmedim ben bile biliyorum bu kuralı.
Yol kaymak gibiyse , arabada ciğer, şoförde yürek varsa neden 200le gidilmesin ki

Duble yollar boşuna mı yapıldı hocam