Merhaba, Daha yeni 1-2 saat önce 130 km hız ile giderken boş yolda, 4 Bin tl trafik cezası yedim. Yolda hiç bir hız tabalası yoktu.
  • Normal mi sizce 130 km hız için?
  • İtiraz etmeye değer mi?
  • 2-3 Ay sonra ödesem bir sorun yaşar mıyım çevirde felan? Ve faiz işliyor mu?