Merhaba, Daha yeni 1-2 saat önce 130 km hız ile giderken boş yolda, 4 Bin tl trafik cezası yedim. Yolda hiç bir hız tabalası yoktu.
- Normal mi sizce 130 km hız için?
- İtiraz etmeye değer mi?
- 2-3 Ay sonra ödesem bir sorun yaşar mıyım çevirde felan? Ve faiz işliyor mu?