Vay arkadaş kuralı savundum, arkadaşın yaptığı usulsüzlüğe karşı iyi olmuş dedim suçlu ben oldum. Nasrettin Hoca fıkrası gibi yemin ederim. Yönetmeliği gösterdim maks 18-19 yaş oldum. Şaka gibi insanlar var.


E iyi olmuş, çok sevindim bu habere. Hem kuralları da bilmiyorsunuz öğrenmiş oldunuz en azından.

Tabela yok falan diye o zaman 200'de gidelim hocam olur mu öyle hiç. Sizce kural olmamasının imkanı var mı? Trafik cezalarının sonuna kadar arkasındayım hatta 5 katı olması gerekli. Ciddi yaptırımlar olmalı, insan hayatını en çok riske atan olaylardan birisi trafikteki usulsüzlükler.

Hayatımda araba direksiyonuna el dahi sürmedim ben bile biliyorum bu kuralı. Bu arada motor ehliyetim var ve kuralları biliyorum. Birazcık eğitim gerekli sadece yaşla olmuyor her şey.