• 04-01-2023, 10:43:49
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir sorum olacaktı, insan kaynakları işlerinden anlayanlar cevap yazabilirse sevinirim.

    1 Ocak 2018 tarihinde işe giren bir kişi 5 yıllık izin süresini hak etmiş oluyor mu? Yani 5 yıl ve 10 yıllık çalışma sürelerini tamamlayanların izin hakkı artıyor. Belirttiğim tarihte işe başlayan 5 yıllık izin hakkını alıyor olması gerekmez mi?
  • 04-01-2023, 10:48:34
    #2
    5 yıllık sayılıyor olmalı

    şurdan bi bakın
    https://yillik-izin.hesaplama.net/
  • 04-01-2023, 10:49:39
    #3
    Benim bildiğim 1 yıldan sonra izin hakkı tanımlanır ve kullanılmayan izinler diğer yıl girişinde silinir.
    yani kişi 5 yıllık birikmiş izinini kullanamaz sadece o yılki yıllık izin hakkı varsa onu kullanabiliyor diye biliyorum.
  • 04-01-2023, 10:51:56
    #4
    Warfley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bildiğim 1 yıldan sonra izin hakkı tanımlanır ve kullanılmayan izinler diğer yıl girişinde silinir.
    yani kişi 5 yıllık birikmiş izinini kullanamaz sadece o yılki yıllık izin hakkı varsa onu kullanabiliyor diye biliyorum.

    Arkadaşın sorduğu soru çok daha farklıydı aslında. Yıllık izin hesaplanırken 1 yıldan 5 yıla kadar olan izin süresi ile 5 yıl ve üzeri izin süresi daha farklı oluyor. Arkadaş 5 yılı geçtiği için daha fazla izin kullanmam gerekmiyor mu diye sormuş aslında .
  • 04-01-2023, 10:52:09
    #5
    hocam 6 yıl çalışmanız gerekiyor 20 gün izin hakkı için çünkü ilk 1 yıl izin hakkınız yok zaten
  • 04-01-2023, 10:53:55
    #6
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Bir sorum olacaktı, insan kaynakları işlerinden anlayanlar cevap yazabilirse sevinirim.

    1 Ocak 2018 tarihinde işe giren bir kişi 5 yıllık izin süresini hak etmiş oluyor mu? Yani 5 yıl ve 10 yıllık çalışma sürelerini tamamlayanların izin hakkı artıyor. Belirttiğim tarihte işe başlayan 5 yıllık izin hakkını alıyor olması gerekmez mi?
    Bir yıldan 5 yıla kadar 14 gündür. aynı iş yerinde devam ediyorsan 5 yıldan 15 yıla kadar 20 gündür. 15 ve üstü yıllar için 26 gündür..

    Aynı iş yerinden bahsediyorum. Eğer ki bir iş yerinde 6. senen dolduysa 20 gün hak ediyorsun. iş yerinden ayrıldın yeni bir iş yerine işe başladın hakların sıfırlanır : )
  • 04-01-2023, 10:55:46
    #7
    tahsinyaman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın sorduğu soru çok daha farklıydı aslında. Yıllık izin hesaplanırken 1 yıldan 5 yıla kadar olan izin süresi ile 5 yıl ve üzeri izin süresi daha farklı oluyor. Arkadaş 5 yılı geçtiği için daha fazla izin kullanmam gerekmiyor mu diye sormuş aslında .
    Aynen hocam. 5 yıl 3 gün olmuş, bu durumda 5 yıllık izin artışını hak etmiyor muyuz?
  • 04-01-2023, 10:56:03
    #8
    chapters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 6 yıl çalışmanız gerekiyor 20 gün izin hakkı için çünkü ilk 1 yıl izin hakkınız yok zaten
    12. ayın sonun da 14 gün izin hakkın doğar ,
    Örnek :

    2023-2024 izin hakkın ( 12 ay çalışma sonrasında )
    2024 te gelir işe başlarsın 2025 te tekrar izne çıkarsın bir bakıma evet önce 12 çalış sonra izin kullan .. kapitalların sistemlerini seveyim
  • 04-01-2023, 10:56:57
    #9
    hak edersiniz 5 yıl dolmuş