Warfley adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim bildiğim 1 yıldan sonra izin hakkı tanımlanır ve kullanılmayan izinler diğer yıl girişinde silinir.
yani kişi 5 yıllık birikmiş izinini kullanamaz sadece o yılki yıllık izin hakkı varsa onu kullanabiliyor diye biliyorum.

Arkadaşın sorduğu soru çok daha farklıydı aslında. Yıllık izin hesaplanırken 1 yıldan 5 yıla kadar olan izin süresi ile 5 yıl ve üzeri izin süresi daha farklı oluyor. Arkadaş 5 yılı geçtiği için daha fazla izin kullanmam gerekmiyor mu diye sormuş aslında .