Merhaba arkadaşlar,
Bir sorum olacaktı, insan kaynakları işlerinden anlayanlar cevap yazabilirse sevinirim.
1 Ocak 2018 tarihinde işe giren bir kişi 5 yıllık izin süresini hak etmiş oluyor mu? Yani 5 yıl ve 10 yıllık çalışma sürelerini tamamlayanların izin hakkı artıyor. Belirttiğim tarihte işe başlayan 5 yıllık izin hakkını alıyor olması gerekmez mi?