Benim bildiğim 1 yıldan sonra izin hakkı tanımlanır ve kullanılmayan izinler diğer yıl girişinde silinir.
yani kişi 5 yıllık birikmiş izinini kullanamaz sadece o yılki yıllık izin hakkı varsa onu kullanabiliyor diye biliyorum.