Arkadaşın sorduğu soru çok daha farklıydı aslında. Yıllık izin hesaplanırken 1 yıldan 5 yıla kadar olan izin süresi ile 5 yıl ve üzeri izin süresi daha farklı oluyor. Arkadaş 5 yılı geçtiği için daha fazla izin kullanmam gerekmiyor mu diye sormuş aslında .
Aynen hocam. 5 yıl 3 gün olmuş, bu durumda 5 yıllık izin artışını hak etmiyor muyuz?