• 04-01-2023, 10:57:58
    #10
    5 yıl 3 gün oldu bu durumda 5 yıllık izin artışı hak edilmiyor mu?

    İşe giriş 1 Ocak 2018
  • 04-01-2023, 10:59:48
    #11
    1. yılın izni 2. Yılda (14 Gün)
    – 2. yılın izni 3. Yılda (14)
    – 3. yılın izni 4. Yılda (14)
    – 4. yılın izni 5. Yılda (14)
    – 5. yılın izni 6. yılda kullanılacaktır. Bu durumda 7. yıldan itibaren 20 iş günü yıllık izin kullanabilir.

    burada anlatılmış muhasebeden teyit ettim biraz önce. Kullanacağınız izin ne yazık ki 14 gün. Bu şeye benziyor. SGK ödemelerine, Ocak SGK prim ödemesi Şubatta yapılıyor. Bir yıl ekliyorsunuz üstüne.
  • 04-01-2023, 11:00:47
    #12
    dijitalkaptan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    12. ayın sonun da 14 gün izin hakkın doğar ,
    Örnek :

    2023-2024 izin hakkın ( 12 ay çalışma sonrasında )
    2024 te gelir işe başlarsın 2025 te tekrar izne çıkarsın bir bakıma evet önce 12 çalış sonra izin kullan .. kapitalların sistemlerini seveyim
    Aynen dediğiniz gibi. Önce çalış sonra izin hakkı kazan diyorlar. Yani kısacası konu sahibi arkadaş şuan 20 gün izin hakkı için bu sene çalışacak ama bu 20 günü bir dahaki sene kullanabilecek.
  • 04-01-2023, 11:05:56
    #13
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 yıl 3 gün oldu bu durumda 5 yıllık izin artışı hak edilmiyor mu?

    İşe giriş 1 Ocak 2018
    Evet hakediyorsun. Ama bu iznini bir sonraki yıl kullanabilirsin.
  • 04-01-2023, 11:08:24
    #14
    PcMaKeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. yılın izni 2. Yılda (14 Gün)
    – 2. yılın izni 3. Yılda (14)
    – 3. yılın izni 4. Yılda (14)
    – 4. yılın izni 5. Yılda (14)
    – 5. yılın izni 6. yılda kullanılacaktır. Bu durumda 7. yıldan itibaren 20 iş günü yıllık izin kullanabilir.

    burada anlatılmış muhasebeden teyit ettim biraz önce. Kullanacağınız izin ne yazık ki 14 gün. Bu şeye benziyor. SGK ödemelerine, Ocak SGK prim ödemesi Şubatta yapılıyor. Bir yıl ekliyorsunuz üstüne.
    chapters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen dediğiniz gibi. Önce çalış sonra izin hakkı kazan diyorlar. Yani kısacası konu sahibi arkadaş şuan 20 gün izin hakkı için bu sene çalışacak ama bu 20 günü bir dahaki sene kullanabilecek.
    1 ocak 2018 işe giriş
    1 ocak 2019 - 1. Yıl
    1 ocak 2020 - 2. Yıl
    1 ocak 2021 - 3. Yıl
    1 ocak 2022 - 4. Yıl
    1 ocak 2023 - 5. Yıl

    Çalışma süresi 5 yıl 3 gün

    Bu durumda 2024 yılında hak edeceksek 6 yıl dolmuş oluyor.

    Yani 5 yıl dolmuş olmuyor mu?
  • 04-01-2023, 11:14:31
    #15
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 ocak 2018 işe giriş
    1 ocak 2019 - 1. Yıl
    1 ocak 2020 - 2. Yıl
    1 ocak 2021 - 3. Yıl
    1 ocak 2022 - 4. Yıl
    1 ocak 2023 - 5. Yıl

    Çalışma süresi 5 yıl 3 gün

    Bu durumda 2024 yılında hak edeceksek 6 yıl dolmuş oluyor.

    Yani 5 yıl dolmuş olmuyor mu?
    hocam siz 2018'in iznini 2019'da, 2019'un iznini 2020'de kullanıyorsunuz. Bu şekilde geliyor. Yani siz 2023 yılında 2022 yılında hakettiğiniz izni kullanacaksınız. Şimdi bu yıl da çalışırsanız izin gününüz artacak ama bunu 2024'te kullanabileceksiniz. Basitçe siz şuan 5. yılın iznini kullanıyorsunuz
  • 04-01-2023, 11:19:28
    #16
    chapters adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz 2018'in iznini 2019'da, 2019'un iznini 2020'de kullanıyorsunuz. Bu şekilde geliyor. Yani siz 2023 yılında 2022 yılında hakettiğiniz izni kullanacaksınız. Şimdi bu yıl da çalışırsanız izin gününüz artacak ama bunu 2024'te kullanabileceksiniz. Basitçe siz şuan 5. yılın iznini kullanıyorsunuz
    Hocam saçma değil mi. Çalışma süresi 5 yıl 3 gün olmuş, seneye bugün 6 yıl 3 gun olmuş olacak?
  • 04-01-2023, 11:30:47
    #17
    1 ocak 2024 de hakkınız olmuş olur 18+3 gün için. 5 yılı tamamen doldurmanız gerekiyor.

    şöyle söyleyeyim, 1 ocak 2018 de işe girdiniz ve 1 ocak 2023 de 5. yılınız oldu. 5. yılın yıllık izin hakkını ancak o seneyi dolduruktan sonra hak edersiniz. yani onun da tarihi 1 ocak 2024
  • 04-01-2023, 12:35:44
    #18
    sanalrisk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam saçma değil mi. Çalışma süresi 5 yıl 3 gün olmuş, seneye bugün 6 yıl 3 gun olmuş olacak?
    Mantıken saçma tabi. Ama kanunen doğru. 2024 te kullanabileceksin kanunen.