12. ayın sonun da 14 gün izin hakkın doğar ,
Örnek :
2023-2024 izin hakkın ( 12 ay çalışma sonrasında )
2024 te gelir işe başlarsın 2025 te tekrar izne çıkarsın bir bakıma evet önce 12 çalış sonra izin kullan .. kapitalların sistemlerini seveyim
Aynen dediğiniz gibi. Önce çalış sonra izin hakkı kazan diyorlar. Yani kısacası konu sahibi arkadaş şuan 20 gün izin hakkı için bu sene çalışacak ama bu 20 günü bir dahaki sene kullanabilecek.