hocam siz 2018'in iznini 2019'da, 2019'un iznini 2020'de kullanıyorsunuz. Bu şekilde geliyor. Yani siz 2023 yılında 2022 yılında hakettiğiniz izni kullanacaksınız. Şimdi bu yıl da çalışırsanız izin gününüz artacak ama bunu 2024'te kullanabileceksiniz. Basitçe siz şuan 5. yılın iznini kullanıyorsunuz
Hocam saçma değil mi. Çalışma süresi 5 yıl 3 gün olmuş, seneye bugün 6 yıl 3 gun olmuş olacak?