Size bir sorum olacak, ev sahibi senelerce çalışıp, sıkıntı çekip o evi sizin için mi aldı?
bakın bende ev sahibiyim, arkadaşın yazısına istinaden yazdım.
evi satıyorum diyerek sürekli müşteri gönderemez hukuka aykırı, ev müsaitliği önemli.
tabi ki de senelerce çalışıp ben de o evi kimseye almadım, kendime aldım.
ancak gidip de fahiş fiyatlar ile yaklaşmıyorum kiracımın sözleşmesinin bitmesine 5 ay var ve ben şimdiden uzatmayacağımı belirttim. ( kendim geçeceğim { atama durumu } yada lokasyon değişikliğinden ötürü satacağım için.) almak isterse de fiyatımı söyledim.
kimseyi de zor durumda bırakarak hareket etmedim, etmem de.
ancak bazı uyanık ev sahipleri ve kiracıların da olduğu gerçeği değişmiyor.
şu piyasa da 2 lira kirada da o evde kalınmaz, ayıptır.

%100 zam mı olur diyorlar. enflasyon olmuş %200. dediğiniz gibi ev sahibi evi kime alıyor?