Ev sahibi beni çıkarabilir mi?
34
●2.016
- 28-12-2022, 11:09:563000 TL de veya enflasyon oranında anlaşmanız 2 tarafında hakkını korumak için en mantıklısıdır. %80 oranında anlaşmaya gidin derim. Başkasına kiraya vermek için çıkaramaz ancak size 1600-1700 TL ye vereceğine oğluna kızına verir ve çıkarır yine mağdur olan siz olursunuz.
Ev sahibine de hak vermek lazım, alım gücü düştü... - 28-12-2022, 11:11:24Aynen bizim mal sahibi bu sene 3500 dese gider sarılırım herhaldeqweuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2022, 11:12:54Başkasının hakkını göz göre göre yiyip huzursuz olacağına düzgünce tatlıya bağlayın huzurluca oturun bence , çevrede neyse o kirayı almak hakkı sonuçta enflasyonu çıkartan o ev sahibi değil .