• 28-12-2022, 11:08:04
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    1300 tl olan kirayı 3500 tl olarak ödememi istiyor 15 ocak 2023 tarihinde kontrat bitecek yıllık artış oranını hesaplayıp çıkan rakama göre banka hesabına yatırmaya devam edersem beni yine de çıkarabilir mi
  • 28-12-2022, 11:08:53
    #2
    3500 lira istediyse insaflıymış
  • 28-12-2022, 11:09:56
    #3
    3000 TL de veya enflasyon oranında anlaşmanız 2 tarafında hakkını korumak için en mantıklısıdır. %80 oranında anlaşmaya gidin derim. Başkasına kiraya vermek için çıkaramaz ancak size 1600-1700 TL ye vereceğine oğluna kızına verir ve çıkarır yine mağdur olan siz olursunuz.

    Ev sahibine de hak vermek lazım, alım gücü düştü...
  • 28-12-2022, 11:10:10
    #4
    Hocam kaç yıllık kiracısın bide eğer İstanbul, Ankara gibi yerse 3 k ya bence el sıkışıp tatlıya bağlayın. Çıkınca o paraya 1 oda yok.
  • 28-12-2022, 11:10:38
    #5
    Oğlumu kızımı koyacağım vs ayağına çıkarır.
    En iyisi uzlaşmak.
    Hangi şehir, hangi semt, ev kaç artı kaç ?
    3.500 çok uygun gibi yeni yılda.
  • 28-12-2022, 11:11:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Çıkaramaz.
    İhtarname gönderebilir. Dava açabilir, ancak şu an binlerce dosya var bekleyen
    onlar da uzlaşmaya gidiyor genel olarak
    2-3 yıla ancak sonuçlanır.
  • 28-12-2022, 11:11:24
    #7
    qweuto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3500 lira istediyse insaflıymış
    Aynen bizim mal sahibi bu sene 3500 dese gider sarılırım herhalde
  • 28-12-2022, 11:11:58
    #8
    Izmirde oturuyorum 2 sene bitti 3.sene olucak
  • 28-12-2022, 11:12:54
    #9
    Başkasının hakkını göz göre göre yiyip huzursuz olacağına düzgünce tatlıya bağlayın huzurluca oturun bence , çevrede neyse o kirayı almak hakkı sonuçta enflasyonu çıkartan o ev sahibi değil .