3000 TL de veya enflasyon oranında anlaşmanız 2 tarafında hakkını korumak için en mantıklısıdır. %80 oranında anlaşmaya gidin derim. Başkasına kiraya vermek için çıkaramaz ancak size 1600-1700 TL ye vereceğine oğluna kızına verir ve çıkarır yine mağdur olan siz olursunuz.

Ev sahibine de hak vermek lazım, alım gücü düştü...