Ev sahibi beni çıkarabilir mi?
34
●2.016
- 28-12-2022, 11:27:10Onunki de biraz vicdansızlık olmuş ama yasal oran %25 yaparsan bu sefer ona haksızlık olur. Ödeme gücünüz varsa aşağı yukarı 2500 TL civarı daha hakkaniyetli olur konusup anlaşmaya çalışın hocam bence, zor zamanlar herkes birbirini biraz olsun idare edip orta yolu bulmalı diye düşünüyorum.
- 28-12-2022, 11:51:35Ben kendi kiracımı kendim oturmak için çıkartmaya çalışıyorum yine de çıkartamıyorum, Öncelikle çok geçmiş olsun. Böyle ev sahiplerinin yatacak yeri yok (BENCE).gvnkc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer ki 1 yılınız dolmadıysa şuan bile çıkartabilir. 10 yılı aştıysa istediği an yine çıkartabilir. Ama 1 yılı geçtiyse ve 10 yılı aşmadıysa siz yasal zammı yapıp atın hiç bir şey yapamaz. - 28-12-2022, 11:52:32Malesef 6 ay değil dava 3 sene sürüyor... daha 2 yıl önceki davalar şuan yeni geliyor savcının önüne.THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2022, 11:54:13Ama yüksek enflasyon yüzünden markete bakkala çakkala para harcayan da yine ev sahibi...Hibrahimtemel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-12-2022, 12:01:01Bu konuda katılıyorum kesinlikle, bizim kiracımız çıkmıyor mesela, 3 ay süre verdik ev bulmaları için, çıkarken para da vermeyi teklif ettik yeni taşınacağı ev için. Güzellikle tatllılıkla çözmeye çalışmak bence de çok önemli.eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle