• 28-12-2022, 11:15:18
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yıllık artış oranı üzerinden hesap yapıp banka hesabına yatırmaya devam edeyim gitsin uğraşsın mahkemede
  • 28-12-2022, 11:27:10
    #11
    Onunki de biraz vicdansızlık olmuş ama yasal oran %25 yaparsan bu sefer ona haksızlık olur. Ödeme gücünüz varsa aşağı yukarı 2500 TL civarı daha hakkaniyetli olur konusup anlaşmaya çalışın hocam bence, zor zamanlar herkes birbirini biraz olsun idare edip orta yolu bulmalı diye düşünüyorum.
  • 28-12-2022, 11:33:05
    #12
    ninem geldi dedem geldi kızım cocuğuma kira vercem dese bile en az 6 ay sonra dava açıp seni çıkarabilir artış değerin de kiranı banka hesabına artış oranın kira bedeli diye öde.
  • 28-12-2022, 11:51:35
    #13
    gvnkc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1300 tl olan kirayı 3500 tl olarak ödememi istiyor 15 ocak 2023 tarihinde kontrat bitecek yıllık artış oranını hesaplayıp çıkan rakama göre banka hesabına yatırmaya devam edersem beni yine de çıkarabilir mi
    Ben kendi kiracımı kendim oturmak için çıkartmaya çalışıyorum yine de çıkartamıyorum, Öncelikle çok geçmiş olsun. Böyle ev sahiplerinin yatacak yeri yok (BENCE).
    Eğer ki 1 yılınız dolmadıysa şuan bile çıkartabilir. 10 yılı aştıysa istediği an yine çıkartabilir. Ama 1 yılı geçtiyse ve 10 yılı aşmadıysa siz yasal zammı yapıp atın hiç bir şey yapamaz.
  • 28-12-2022, 11:51:49
    #14
    Hocam çıkaramaz.
  • 28-12-2022, 11:52:32
    #15
    THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ninem geldi dedem geldi kızım cocuğuma kira vercem dese bile en az 6 ay sonra dava açıp seni çıkarabilir artış değerin de kiranı banka hesabına artış oranın kira bedeli diye öde.
    Malesef 6 ay değil dava 3 sene sürüyor... daha 2 yıl önceki davalar şuan yeni geliyor savcının önüne.
  • 28-12-2022, 11:54:13
    #16
    Hibrahimtemel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başkasının hakkını göz göre göre yiyip huzursuz olacağına düzgünce tatlıya bağlayın huzurluca oturun bence , çevrede neyse o kirayı almak hakkı sonuçta enflasyonu çıkartan o ev sahibi değil .
    Ama yüksek enflasyon yüzünden markete bakkala çakkala para harcayan da yine ev sahibi...
  • 28-12-2022, 11:56:24
    #17
    Hocam çıkaramaz da rahatsız olmaz mısınız? Adam sizi dava edince, telefonla taciz edince, kapıya dayanınca huzurla oturabilir misiniz o evde? Bunlar paradan daha değerli.
  • 28-12-2022, 12:01:01
    #18
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çıkaramaz da rahatsız olmaz mısınız? Adam sizi dava edince, telefonla taciz edince, kapıya dayanınca huzurla oturabilir misiniz o evde? Bunlar paradan daha değerli.
    Bu konuda katılıyorum kesinlikle, bizim kiracımız çıkmıyor mesela, 3 ay süre verdik ev bulmaları için, çıkarken para da vermeyi teklif ettik yeni taşınacağı ev için. Güzellikle tatllılıkla çözmeye çalışmak bence de çok önemli.