THK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ninem geldi dedem geldi kızım cocuğuma kira vercem dese bile en az 6 ay sonra dava açıp seni çıkarabilir artış değerin de kiranı banka hesabına artış oranın kira bedeli diye öde.
Malesef 6 ay değil dava 3 sene sürüyor... daha 2 yıl önceki davalar şuan yeni geliyor savcının önüne.