Onunki de biraz vicdansızlık olmuş ama yasal oran %25 yaparsan bu sefer ona haksızlık olur. Ödeme gücünüz varsa aşağı yukarı 2500 TL civarı daha hakkaniyetli olur konusup anlaşmaya çalışın hocam bence, zor zamanlar herkes birbirini biraz olsun idare edip orta yolu bulmalı diye düşünüyorum.