neet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam bu olayda, tatile çıktım der kapatırsınız telefonu kirasını gününde ödersiniz.
her ev bakana da zırt pırt kapı açılmaz...
yasal olarak da özel alan olarak da mümkün görünmüyor pek.
Size bir sorum olacak, ev sahibi senelerce çalışıp, sıkıntı çekip o evi sizin için mi aldı?