2012 R10 Veri Kaybı
40
●3.070
- 23-12-2022, 18:40:212012 de r10un telefon ile üye kabul etme sistemi vardı.
Telefon ile ilgili numarayı aradım. Saat gece 02 idi sanırım.
Numara kimde ise o cevap vermişti. Bu saatte aranılırmı denmişti.
Bende öğrenciyim, R10a kayıt olmak istiyorum demiştim.
Öğrenciler r10a kayıt olamıyor demişti numara sahibi.
2011 yada 2012 yılları. - 23-12-2022, 18:41:40Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ilginçmişA.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-12-2022, 18:47:182012'de miydi o olay. 11 sene geçmiş.
Daha 22 yaşındaymışım. Dolandırılmama 1 kalmış.
Gaz yağı alamadıık.
Aklıma birde Ovh nin 1 dolara sunucu satıp o sunucuları aylar sonra teslim etmesi olayı geldi. Baya uğraşmıştık forumca. Artık dayanılamayacak bir hal alınca ovh forumlarında saydırmaya başlayanlar oldu. Banlandı. Sonrasında translate ile çözülemesin diye birleşik şiveli küfürler. Olaylar olaylar.
Sanırım ergenliği geç tamamlamışım. Sonrasında çabuk ihtiyarlamışım.
Hocam o zamanlarda bir sunucumla alakalı ciddi bir sıkıntım vardı. Baya zor durumda kalmıştım. Bana yardımcı olmuştunuz. Hala aklıma gelir ve aklıma geldikçe içten teşekkür ederim. İsminizi görünce buradan da tekrar teşekkür edeyim. Sağ olun.Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 23-12-2022, 18:55:59Aynısı benim başıma gelmişti kendi forumumda. 15k hitim vardı 2008 yılında veri kaybı yaşadım, veri kaynı yaşatan kişi halen bu forumda hosting satan bir arkadaş. Kendisi okuyorsa selamımı yolluyorum. Forumu sıfırdan kurup tekrar 7-8k lara çıkmıştı ama yüz bin konu gitmişti. O günden sonra yedek almayı öğrendim, bir de o yıllar pek bilinmiyor bu yedek alma vs karışıktı biraz. Sunucudan anlamak gerekiyor az da olsa. Forum dışında bir sürü de sitem gitmişti, aylık 6-7k gelirim vardı o yıllarda, bir anda 2-3k lara düştü.
Siz siz olun, yedek işine her zaman önem verin
- 23-12-2022, 19:35:19Onu buradan atılan eski yönetici kurdu. Saman alevi gibi yanıp söndü sonra da.Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım ergenliği geç tamamlamışım. Sonrasında çabuk ihtiyarlamışım.