Aynısı benim başıma gelmişti kendi forumumda. 15k hitim vardı 2008 yılında veri kaybı yaşadım, veri kaynı yaşatan kişi halen bu forumda hosting satan bir arkadaş. Kendisi okuyorsa selamımı yolluyorum. Forumu sıfırdan kurup tekrar 7-8k lara çıkmıştı ama yüz bin konu gitmişti. O günden sonra yedek almayı öğrendim, bir de o yıllar pek bilinmiyor bu yedek alma vs karışıktı biraz. Sunucudan anlamak gerekiyor az da olsa. Forum dışında bir sürü de sitem gitmişti, aylık 6-7k gelirim vardı o yıllarda, bir anda 2-3k lara düştü.

Siz siz olun, yedek işine her zaman önem verin