A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2012 de r10un telefon ile üye kabul etme sistemi vardı.
Telefon ile ilgili numarayı aradım. Saat gece 02 idi sanırım.
Numara kimde ise o cevap vermişti. Bu saatte aranılırmı denmişti.
Bende öğrenciyim, R10a kayıt olmak istiyorum demiştim.
Öğrenciler r10a kayıt olamıyor demişti numara sahibi.
2011 yada 2012 yılları.
ilginçmiş