Yol yok, toplu taşıma otobüslerinin sayısı yok denilebilecek kadar az, karda, yağmurda, çamurda, 56k bağlantı hızıyla R10'a girmeye çalışıyoruz, üstüne birde veri kaybı yaşadık, zorlu şartlardan veri kayıplarından bu seviyelere kadar geldik, hey gidi günler hey