• 22-12-2022, 20:30:29
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    merhaba sevgili r10, internette gezerken r10'un 2012 de sistemlerinin çöktüğünü ve 2 sene öncenin yedeklerine döndükleri ile ilgili yazılar gördüm. Gerçekten böyle bir süreç oldu mu? Nasıl sonuçlandı? O günleri hatırlayanlar çıkar mı aranızdan?
  • 22-12-2022, 20:34:29
    #2
    Kişisel Rütbe
    yaşanmış malesef archive.orgta kayıt var
  • 22-12-2022, 20:35:27
    #3
    evet öyle bir dönem oldu ve o dönem üyeliği silinenlerden birisi de bendim. forum geri alındı bir süre ama bizim üyelikler kurtarılamadı. bize yeni nickler ile üyelik açma izni verildi, profilimize de önceki trade skorumuzu girdiler manuel olarak. sonrasında normal forum hayatımıza devam ettik.
  • 22-12-2022, 20:35:57
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet oldu hatta benim de üyeliğim hacklenmişti. o zamanlar radmin vardı forum sahibi site yedeklerini bile hcklermişlerdi 2 yıl değilde 1.5 yıl önceki yedeği atılmıştı r10 bianda 1.5 yıl geriye gitmişti herkes anlayış göstererek yavaş yavaş bugünlere geldik
  • 22-12-2022, 20:36:06
    #5
    GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet öyle bir dönem oldu ve o dönem üyeliği silinenlerden birisi de bendim. forum geri alındı bir süre ama bizim üyelikler kurtarılamadı. bize yeni nickler ile üyelik açma izni verildi, profilimize de önceki trade skorumuzu girdiler manuel olarak. sonrasında normal forum hayatımıza devam ettik.
    geri alındı derken saldırı mı oldu?
  • 22-12-2022, 20:36:35
    #6
    WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet oldu hatta benim de üyeliğim hacklenmişti. o zamanlar radmin vardı forum sahibi site yedeklerini bile hcklermişlerdi 2 yıl değilde 1.5 yıl önceki yedeği atılmıştı r10 bianda 1.5 yıl geriye gitmişti herkes anlayış göstererek yavaş yavaş bugünlere geldik
    radmin neydi hocam?
  • 22-12-2022, 20:37:30
    #7
    Arada böyle aksiyon olursa güzel olur üyelikler silinmeden postlar silinse DB çok hafifler
  • 22-12-2022, 20:38:03
    #8
    ekaracan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radmin neydi hocam?
    https://www.r10.net/profil/1-radmin.html
  • 22-12-2022, 20:38:11
    #9
    ekaracan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    radmin neydi hocam?
    kullanıcı adı "radmin" di