2012 R10 Veri Kaybı
40
●3.070
- 22-12-2022, 20:30:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.merhaba sevgili r10, internette gezerken r10'un 2012 de sistemlerinin çöktüğünü ve 2 sene öncenin yedeklerine döndükleri ile ilgili yazılar gördüm. Gerçekten böyle bir süreç oldu mu? Nasıl sonuçlandı? O günleri hatırlayanlar çıkar mı aranızdan?
- 22-12-2022, 20:35:27evet öyle bir dönem oldu ve o dönem üyeliği silinenlerden birisi de bendim. forum geri alındı bir süre ama bizim üyelikler kurtarılamadı. bize yeni nickler ile üyelik açma izni verildi, profilimize de önceki trade skorumuzu girdiler manuel olarak. sonrasında normal forum hayatımıza devam ettik.
- 22-12-2022, 20:35:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.evet oldu hatta benim de üyeliğim hacklenmişti. o zamanlar radmin vardı forum sahibi site yedeklerini bile hcklermişlerdi 2 yıl değilde 1.5 yıl önceki yedeği atılmıştı r10 bianda 1.5 yıl geriye gitmişti herkes anlayış göstererek yavaş yavaş bugünlere geldik
- 22-12-2022, 20:36:06geri alındı derken saldırı mı oldu?GoogleChrome adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2022, 20:38:03https://www.r10.net/profil/1-radmin.htmlekaracan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2022, 20:38:11kullanıcı adı "radmin" diekaracan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

DB çok hafifler