Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
merhaba sevgili r10, internette gezerken r10'un 2012 de sistemlerinin çöktüğünü ve 2 sene öncenin yedeklerine döndükleri ile ilgili yazılar gördüm. Gerçekten böyle bir süreç oldu mu? Nasıl sonuçlandı? O günleri hatırlayanlar çıkar mı aranızdan?