Konu
2012 R10 Veri Kaybı
22-12-2022, 20:38:11
#9
WMaster
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ekaracan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
radmin neydi hocam?
kullanıcı adı "radmin" di