WMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evet oldu hatta benim de üyeliğim hacklenmişti. o zamanlar radmin vardı forum sahibi site yedeklerini bile hcklermişlerdi 2 yıl değilde 1.5 yıl önceki yedeği atılmıştı r10 bianda 1.5 yıl geriye gitmişti herkes anlayış göstererek yavaş yavaş bugünlere geldik
radmin neydi hocam?