Konu
2012 R10 Veri Kaybı
23-12-2022, 19:35:19
#36
neto
Bonarous adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Occo mu Oxxo mu ne bir foruma geçilmişti bir süre.
Onu buradan atılan eski yönetici kurdu. Saman alevi gibi yanıp söndü sonra da.