Bonarous adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Occo mu Oxxo mu ne bir foruma geçilmişti bir süre.
Onu buradan atılan eski yönetici kurdu. Saman alevi gibi yanıp söndü sonra da.