Merhaba,
Yurtdışı telefonu pasaportu olan ve yurtdışına çıkış yapacak birinin pasaportuna işletmek amacıyla hattımı başkasına devredip telefonu ve hattı ben kullanmaya devam edeceğim.
Söz konusu durumda nasıl bir mağduriyet olabilir? Ya da bir mağduriyet olur mu?
İyi forumlar.
Başkasına ait hattı kullanmak
8
●140
- 22-12-2022, 12:05:24Neden sinirlendiniz?opyan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türk telekom hattı devir edebilirsiniz diyor. Ancak devir sonrası kullanılmadığına emin misiniz? - 22-12-2022, 12:08:25Hattı kullanacak kişi yakın akraba dostum.KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2022, 12:09:39O zaman yakın akraba dostunuzdan gelebilecek her türlü riski almış olursunuz.RaskolSerna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-12-2022, 12:14:23Anlatayım hocam Ankarada yaşıyorum geçen hafta araçla seyir halindeyken genel kontrolen geçiyoruz pat körfez adliyisinden yakalama kararı çıkartılmış hadi adliyeye gittik 4-5 saat orası burası derken bi odaya aldılar körfez savcısıyla görüntülü ifade vereceğiz birinin kartından e PİN sitesinden birşeyler alınmış satılmış sallamasyon bizim numarayı girmiş ama 2020 de kapatılan bir numamız kartından para çekilen kişide davayı 2021 de açmış. Savcıya birde yazılım işi yapıyoruz dedik işler iyice sardı bize numaranın kapatılma tarihini hatırlamadığımdan pekde konuşmadım benim böyle işlemle alakam yok dedim numara detayı öğren dilekçe ver dedi tamam dedim. Yolum o hafta ist düştü körfez uğradım dilekçe yazdım savcı yanına çağırdı dökümanlarda ilettim tamam senlik bir durum yok dedi gönderdi.RaskolSerna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi kapatılan numaradan boş yere iş alıyoruz bu hat o kişinin telefonunda aktif olacak bir işlem yaptı ve şifreli işlem uğraş dur. Ne gerek var maceraya. - 22-12-2022, 13:19:29hocam sinirlenmedim neden sinirleneyimRaskolSerna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece kurallar bu yönde bende aldım telefon yurtdışından kaydettiremedim hattın 3 müydü 5 yıl mı ne bana ait olması lazım ve aktif olarak kullanmam gerekiyormuş artı telefonu yine 3 yılmı ne yada 5 yıl tam bilmiyorum satamıyorsun çünkü başka hatlarda çalışmıyor. 3 binliraya yakın kayıt parasıda cabası telefonu zaten ozaman için 8 binlira gibi bir paraya denk gelmişti. arayıp sorarsan sana en iyi bilgiyi verirler. btk mıydı neydi tam hatırlamıyorum bilgi teknolojilerimi ne internete yazınca çıkıyor ben oradan öğrenmiştim. kulaktan dolma bilgilerle telefon almıştım param çöpe gitti. telefon şu an hiç bir şekilde çalışmıyor telefonculara sordum kırdırılıyor ama bu seferde tek hat çalışıyormuş artı telefon hacklendiği için içimede sinmedi aynı teleofnu tr garantili 13 binliraya tekrar almıştım. kar yapıcam derken fazladan 8 binlira vermiş oldum. elalem yurt dışında telefon alıyor istediği ülkeden istediği ülkede kullanıyor bizimkiler vergi kasıcaz diye yapmadıkları şey kalmadı. yani telefondan veya özel tüketim malzemelerinden bari artık şu vergi olayını biraz yenir yutulur cinsten yapsalarda millet biraz rahat etse. elin avrupalısı ya bırak avrupalıyı hindistanlısının bile elinde son model telefonlar. biz vergiden dolayı eski arabalara binmeye dandik telefonlar almaya mecburmuyuz haksızmıyım. teknolojiyi vergilerden dolayı geriden takip etmek zorundayız.
sadece kurallar bu yönde bende aldım telefon yurtdışından kaydettiremedim hattın 3 müydü 5 yıl mı ne bana ait olması lazım ve aktif olarak kullanmam gerekiyormuş artı telefonu yine 3 yılmı ne yada 5 yıl tam bilmiyorum satamıyorsun çünkü başka hatlarda çalışmıyor. 3 binliraya yakın kayıt parasıda cabası telefonu zaten ozaman için 8 binlira gibi bir paraya denk gelmişti. arayıp sorarsan sana en iyi bilgiyi verirler. btk mıydı neydi tam hatırlamıyorum bilgi teknolojilerimi ne internete yazınca çıkıyor ben oradan öğrenmiştim. kulaktan dolma bilgilerle telefon almıştım param çöpe gitti. telefon şu an hiç bir şekilde çalışmıyor telefonculara sordum kırdırılıyor ama bu seferde tek hat çalışıyormuş artı telefon hacklendiği için içimede sinmedi aynı teleofnu tr garantili 13 binliraya tekrar almıştım. kar yapıcam derken fazladan 8 binlira vermiş oldum. elalem yurt dışında telefon alıyor istediği ülkeden istediği ülkede kullanıyor bizimkiler vergi kasıcaz diye yapmadıkları şey kalmadı. yani telefondan veya özel tüketim malzemelerinden bari artık şu vergi olayını biraz yenir yutulur cinsten yapsalarda millet biraz rahat etse. elin avrupalısı ya bırak avrupalıyı hindistanlısının bile elinde son model telefonlar. biz vergiden dolayı eski arabalara binmeye dandik telefonlar almaya mecburmuyuz haksızmıyım. teknolojiyi vergilerden dolayı geriden takip etmek zorundayız.