Neden sinirlendiniz?
Türk telekom hattı devir edebilirsiniz diyor. Ancak devir sonrası kullanılmadığına emin misiniz?
hocam sinirlenmedim neden sinirleneyim

sadece kurallar bu yönde bende aldım telefon yurtdışından kaydettiremedim hattın 3 müydü 5 yıl mı ne bana ait olması lazım ve aktif olarak kullanmam gerekiyormuş artı telefonu yine 3 yılmı ne yada 5 yıl tam bilmiyorum satamıyorsun çünkü başka hatlarda çalışmıyor. 3 binliraya yakın kayıt parasıda cabası telefonu zaten ozaman için 8 binlira gibi bir paraya denk gelmişti. arayıp sorarsan sana en iyi bilgiyi verirler. btk mıydı neydi tam hatırlamıyorum bilgi teknolojilerimi ne internete yazınca çıkıyor ben oradan öğrenmiştim. kulaktan dolma bilgilerle telefon almıştım param çöpe gitti. telefon şu an hiç bir şekilde çalışmıyor telefonculara sordum kırdırılıyor ama bu seferde tek hat çalışıyormuş artı telefon hacklendiği için içimede sinmedi aynı teleofnu tr garantili 13 binliraya tekrar almıştım. kar yapıcam derken fazladan 8 binlira vermiş oldum. elalem yurt dışında telefon alıyor istediği ülkeden istediği ülkede kullanıyor bizimkiler vergi kasıcaz diye yapmadıkları şey kalmadı. yani telefondan veya özel tüketim malzemelerinden bari artık şu vergi olayını biraz yenir yutulur cinsten yapsalarda millet biraz rahat etse. elin avrupalısı ya bırak avrupalıyı hindistanlısının bile elinde son model telefonlar. biz vergiden dolayı eski arabalara binmeye dandik telefonlar almaya mecburmuyuz haksızmıyım. teknolojiyi vergilerden dolayı geriden takip etmek zorundayız.