Merhaba,
Yurtdışı telefonu pasaportu olan ve yurtdışına çıkış yapacak birinin pasaportuna işletmek amacıyla hattımı başkasına devredip telefonu ve hattı ben kullanmaya devam edeceğim.
Söz konusu durumda nasıl bir mağduriyet olabilir? Ya da bir mağduriyet olur mu?
İyi forumlar.