hattı mattı devremezsin kardeşim min 3-5 yıl hattın senin üzerine kayıtlı aktif ve kullanılıyor olması gerekiyo kayıt için. artı devir işlemi ve satışınıda yapamıyorsun. hattın yasal sahibi değiştiği zaman telefon o hatla yine çalışmıyor. bilgine.
Neden sinirlendiniz?
Türk telekom hattı devir edebilirsiniz diyor. Ancak devir sonrası kullanılmadığına emin misiniz?