• 21-12-2022, 14:59:48
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    lidermedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bır ana saglayıcıyım
    ve bır yazılım calınması gibi bir durumda yazılım sahibi
    haklarından dolayı kişiye dava acabilir
    ve farklı domaınde kullanamaz
    ayrıyeten @sosyalhile üye si sizlerden geri iade önce istemiş ekibiyle yasadıgı sorundan sonra iade den vazgeçmiş ve sürekli sizinle bir çözüme ulaşmış siz ise farklı yönlerden konuşmuşsunuz
    Teşekkürler hocam bir iktidar ve doğru konuşma yaptıınız için kişiyle çözüme kendi aramızda halletmek istedim fakat kendisi böyle bir şey yapmak istemedi ve kendisinden geri iadeyi iptal etmeme rağmen - trade vermiştir.
  • 21-12-2022, 15:21:56
    #11
    sosyalhile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepinize öncelikle merhaba iade istenildi fakat sonradan biz bir çözüm hallettik iade yapmıyacagımızı soyledik ve arkadasa da ilettik bunu ayrıyeten sizin dediğiniz dosyalar öyle çalınması basit bir şey değil daha sunucu bile elimde değil yani verilecek hosting hiç bir veri indirilmedi veri indirmesi için r10 teknik birimin kontrolüne bile verebilirim uzaktan bağlantı ve ayrıyeten indirmiş olsam yazılım firma sahibi @Glycon; bu konuda hukuki işlemler başlatır ve haklı olarak kazanır bunuda belirteyim sizler bilmiyor olabilirsiniz fakat o konular'da hak sahibi olan @Glycon; bunu yapabilir ve dosyaları farklı domain üzerindende kullanamam ki dosyalar ona ait değil lisanslı domaine bunuda belirteyim iade istendi fakat sonradan iadeyi geri çevirdik sorun oluştu hallettik enes bey konuya sadece kendi tarafınca bunları paylaşıyor diğer bağrışmaları veya sert konuşmalarını da ses kayıtlarını'da eklemesini talep ederim ve - trade vermesi için bir neden yok siteyi geri iade etmedik buda haksız trade verilmesidir. @Yeniceri; bu konuya hakimlik getirmesini istiyorum ve kanunen numaramı paylaşması da yasaktır bunları da belirteyim.
    şunuda yeni farkettim kiş benimle 3 saat geçirmemiştir.
    şahsım adına konuşayım sadece ; aranızda geçen olayda tam olarak ne oldu bilemiyorum,dediginiz gibi konu sahibinin yazdıklarına göre yorum yapabilirim ancak.ben sadece,birisinin bi siteyi alıp,bikaç saat sonrada geri getirip keyfi olarak ben vazgeçtim diye iade edemeyecegini belirttim.işin içerisine dosyaların çalınması vb konuların girmesinede gerek yok bunun için.alım yapmadan önce konuşursunuz herşeyi,anlaşırsınız ve parasını ödeyip teslim alırsınız.sonrasında eger sizi magdur edecek bişey ortaya çıkmadıysa,adam size yalan söylemediyse,ortada hiçbi sebep yokken sonradan durup dururken ben vazgeçtim diyemezsiniz.yani bu hoş/dogru bi davranış olmaz.hepimiz burda para kazanmak için bulunuyoruz.bu tür şeyler para ve zaman kaybettirir hepimize.ama dedigim gibi sorun olacak şeyler çıkmıştır sonra ortaya,o durumda tabiki sorunların düzeltilmesi yada iade işlemleri olabilir.umarım 2 taraf içinde sorunsuz bi şekilde çözüm bulursunuz.
  • 21-12-2022, 15:23:47
    #12
    smm panelin ne ekip arkadaşı allah aşkına sanki şirket satın almışlar. sql e girmiş user tablosunu indirmiş dataları almış bitti gitti. şu ekip arkadaşlarına bi denk gelemiyoruz herkesin ortağı ekip arkadaşı var
  • 21-12-2022, 15:27:51
    #13
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şahsım adına konuşayım sadece ; aranızda geçen olayda tam olarak ne oldu bilemiyorum,dediginiz gibi konu sahibinin yazdıklarına göre yorum yapabilirim ancak.ben sadece,birisinin bi siteyi alıp,bikaç saat sonrada geri getirip keyfi olarak ben vazgeçtim diye iade edemeyecegini belirttim.işin içerisine dosyaların çalınması vb konuların girmesinede gerek yok bunun için.alım yapmadan önce konuşursunuz herşeyi,anlaşırsınız ve parasını ödeyip teslim alırsınız.sonrasında eger sizi magdur edecek bişey ortaya çıkmadıysa,adam size yalan söylemediyse,ortada hiçbi sebep yokken sonradan durup dururken ben vazgeçtim diyemezsiniz.yani bu hoş/dogru bi davranış olmaz.hepimiz burda para kazanmak için bulunuyoruz.bu tür şeyler para ve zaman kaybettirir hepimize.ama dedigim gibi sorun olacak şeyler çıkmıştır sonra ortaya,o durumda tabiki sorunların düzeltilmesi yada iade işlemleri olabilir.umarım 2 taraf içinde sorunsuz bi şekilde çözüm bulursunuz.
    Açıklayıcı yorumunuz için teşekkür ederim hocam kendisiyle ilk irtibata geçtiğimde verdiği fiyat ve domain sıralaması ekibim tarafından fazla görüldü satın almadık daha sonra kişi ertesi gün yazdı sonra fiyatta anlaştık fazla detaya girmicem ben kendim ekibime bu sefer danışmadan aldım daha sonra onlara anlattığım zaman sorun çıkardılar ve kendisine ilettim hiç bir değişiklik yapmadığımı belirttim ayrıyeten mağdur bırakacagım ıcın odemenın sadece 1000 TL talep ettim zaten kişi benimle KANKA gibi vaadlerde bulundu ve hiç bir konuşmuşluğumuz irtibatımız yoktu ondan bir şey demedim fakat attığı ses kaydında bağırarak konuşuyor nedeni ise dışarda olduğunu benim onu rahatsız ettiğimi söyledi her şeyi boşverin hocam ben kişiye bir şey demedim gene kendisine daha iyi konuşma yapalım dedim ayrıyeten tekrardan ekibimle görüştüm ve sorunu ekibimle çözdüm ve kişiye tamam bu iade yi yapmayacam vazgeçtik dedim ve kendisi gene sert konuştu daha sonra bana R10.net üzerinden hiç bir şey olmamış bir şekilde - trade verdi kişiye ödeme yapmadıysam kabul yapılabiliridi veya kötü konuştuysam tradesinde yorum olarak yazabilirdi ama - Trade vermemesi gerekirdi. Doğrumuyum hocam. @fatihbaz;
  • 21-12-2022, 15:29:54
    #14
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    smm panelin ne ekip arkadaşı allah aşkına sanki şirket satın almışlar. sql e girmiş user tablosunu indirmiş dataları almış bitti gitti. şu ekip arkadaşlarına bi denk gelemiyoruz herkesin ortağı ekip arkadaşı var
    Hocam tablo indirmesi zaten yoktu ki o saatlerde hosting elimde değildi kanıtları vardı ve iade sorununu o saat içerisinde hallettiğimi söyledim konuyu iyice okumanızı tavsiye ederim daha yeni bu sabah hosting elime geçti firma ile host firması ile görüşebiliriz son giriş cPanele giriş ip saate bakılabilir. User tablosunu indirmekte işimize yaramaz. bunuda bilin kendi ekip arkadaşım şuan yanımda R10 adresi de yok kanıtlayabiliriz istenir ise.
  • 21-12-2022, 15:48:45
    #15
    lidermedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende bır ana saglayıcıyım
    ve bır yazılım calınması gibi bir durumda yazılım sahibi
    haklarından dolayı kişiye dava acabilir
    ve farklı domaınde kullanamaz
    ayrıyeten @sosyalhile üye si sizlerden geri iade önce istemiş ekibiyle yasadıgı sorundan sonra iade den vazgeçmiş ve sürekli sizinle bir çözüme ulaşmış siz ise farklı yönlerden konuşmuşsunuz
    arkadaş çözüm olarak sitede içindeki bakiyelerin parası istedi pardon ama site satılmış ve bakiye iadesi ben ilk defa duyuyorum iade yapılmaz 1150tl para almışım zaten 5k değerindeki smm paneli birde paneli hediye ediyim üstüne benmi para vericem birde böyle bir saçmalık olamaz arkadaşlar kendinize gelin
  • 21-12-2022, 15:52:33
    #16
    sosyalhile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıklayıcı yorumunuz için teşekkür ederim hocam kendisiyle ilk irtibata geçtiğimde verdiği fiyat ve domain sıralaması ekibim tarafından fazla görüldü satın almadık daha sonra kişi ertesi gün yazdı sonra fiyatta anlaştık fazla detaya girmicem ben kendim ekibime bu sefer danışmadan aldım daha sonra onlara anlattığım zaman sorun çıkardılar ve kendisine ilettim hiç bir değişiklik yapmadığımı belirttim ayrıyeten mağdur bırakacagım ıcın odemenın sadece 1000 TL talep ettim zaten kişi benimle KANKA gibi vaadlerde bulundu ve hiç bir konuşmuşluğumuz irtibatımız yoktu ondan bir şey demedim fakat attığı ses kaydında bağırarak konuşuyor nedeni ise dışarda olduğunu benim onu rahatsız ettiğimi söyledi her şeyi boşverin hocam ben kişiye bir şey demedim gene kendisine daha iyi konuşma yapalım dedim ayrıyeten tekrardan ekibimle görüştüm ve sorunu ekibimle çözdüm ve kişiye tamam bu iade yi yapmayacam vazgeçtik dedim ve kendisi gene sert konuştu daha sonra bana R10.net üzerinden hiç bir şey olmamış bir şekilde - trade verdi kişiye ödeme yapmadıysam kabul yapılabiliridi veya kötü konuştuysam tradesinde yorum olarak yazabilirdi ama - Trade vermemesi gerekirdi. Doğrumuyum hocam. @fatihbaz;
    evet sen bana kötü bir söz kullanmadın ama yaptıklarını burdakiler bilse inan bana küfür etsen daha iyi olucakdı o derece diyorum satış dan 2 saat sonra arkadaşlarımla cafeye gitmişim okey oynuyorum sen dırt dırt yazıyorsun eve gittiğimd ekonuşalım diyorum hala dinlemeyerek beni taciz edercesine üst üste yazıyorsun iade kabul etmeden iban atıyorsun lütfen dürüst ol burada kendi yaptıklarını öne sür
  • 21-12-2022, 15:53:49
    #17
    enesakcaren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş çözüm olarak sitede içindeki bakiyelerin parası istedi pardon ama site satılmış ve bakiye iadesi ben ilk defa duyuyorum iade yapılmaz 1150tl para almışım zaten 5k değerindeki smm paneli birde paneli hediye ediyim üstüne benmi para vericem birde böyle bir saçmalık olamaz arkadaşlar kendinize gelin
    Bakın ben bunu bir daha idda ediyorum para istemedim tüm bakiyeleri toplayıp belli bir miktar ödemenizi talep ettim siz her şeyi yanlış okuyorsunuz kabalığınızdan dolayı sert çıkıyorsunuz konuşmalar ve konularda yazmış olduğum yorumlar mevcut size belli bir kısmını idda ettim ve bunada karşılık hayır dediniz ve buna karşılık size daha fazla bir şey demedim ve sabah saatlerinde kendi aramızda şikayet konusunda ve Trade konusunda çözüm üretelim dedim ikimizin açısında ve kabul etmediniz bunları'da belirtin tek taraflı olarak sadece kendi haklı olduğunuz konuşmaları dile getirmeyin ve şuan her şey de haklı olsanız bile ben size iade yi istemediğimi tekrar'dan belirttim ve bakiye mevzusunu da sizlere ithafen bir şey demedim istemedim daha sonrasında zorlama da olmadı ve siz şuan haksız yere - Trade verdiniz ve üstüne %100 haklı olduğum konudan bahsedeyim kişisel numaramı hiç bir şekilde paylaşamazsınız Kanunen cezası'da vardır.
  • 21-12-2022, 15:57:54
    #18
    enesakcaren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet sen bana kötü bir söz kullanmadın ama yaptıklarını burdakiler bilse inan bana küfür etsen daha iyi olucakdı o derece diyorum satış dan 2 saat sonra arkadaşlarımla cafeye gitmişim okey oynuyorum sen dırt dırt yazıyorsun eve gittiğimd ekonuşalım diyorum hala dinlemeyerek beni taciz edercesine üst üste yazıyorsun iade kabul etmeden iban atıyorsun lütfen dürüst ol burada kendi yaptıklarını öne sür
    Ben bunu size belirttim iban attığım durumu da belirteyim sizin PAYTR hesabınıza geçmiş 30 TL olan ibanı onun için atmışım şuan konuşmalara baktığım'da onu farkettim başka iban gönderdiğim yok size direk iade istediğim vakitte üstüne kendi ibanımı göndermemişim siz yanlış ya görmüşsünüz yada anlamışsınız. Ve ayrıyeten sonradan iadeyi bakın tekrar söylüyorum etmeyeceğimi belirttim bunuda bilin.
    Ya isterseniz şuan bir çözüm bulalım kendi aramızda yada isterseniz devam edilsin. Ve ben size tekrardan çözümden yanayım. Çünkü size ödeme yapmadığım bir husus veya üstüne sürekli içerdeki bakiyenin ödemesini istediğimi art arda söylemedim. Bunuda biliniz tekrardan söylüyorum çözüm bulalım.